Philips HD6141/80

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD6141/80 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,8

Ronald Prinsen 22-05-2009
Geschreven voor: Philips HD6141/80

Na anderhalf jaar is aan/uit-schakelaar kapot gegaan. Voor huishouden met 3 personen is pan veel te klein. Kan te weinig frites in het kleine bakje. Stemt overeen met overige ervaringen op deze site.
Ga nu op zoek naar friteuse met meer inhoud en langere garantie. Potentiële kopers: kijk eens naar de friteuses van het merk Fritel.

yvonne270 30-05-2008
Geschreven voor: Philips HD6141/80

Geen fijne pan. Wanneer je de deksel open doet loopt het condens/vet, op het bedieningspaneel. Binnen korte tijd kortsluiting in aan/uit knop. Knop pen gemaakt en er plasticfolie overgedaan om kortsluiting te voorkomen. Helaas de aan/uitschakelaar ging toch nog kapot. Nu opzoek naar een nieuwe, maar geen philips meer.

smikkel 27-05-2008

Jammer van deze aankoop.
Onze vroegere pan van philips deed het nog prima maar zag er niet uit. Nu heb ik een mooie waar ik iedere keer weer van baal.
Heeeel veel olie erin..en er gaat practisch niets aan friet in in..voor 4 man ben ik een half uur aan het frituren. En dan lees ik ook nog dat ik mag verwachten dat hij mechanisch ook niet lang mee zal gaan...Wie testen die dingen daar bij Philips? Kan ik daar een antwoord op krijgen? Ik heb de aankoopbon nog....

Leen Smits 09-02-2008
Geschreven voor: Philips HD6141/80

Ik zie nu de 4 reviews. En kom erachter dat we niet de enige zijn met het aan/uit knopje probleem.

Verder is het een prima frituurpan.
Lekker makkelijk schoon te houden.
Inderdaad een vrij klein mandje. (Ik dacht dat 2.5 liter wel aardig veel was, maar valt dan toch wel tegen...)

Maar goed, nu eens kijken wat we er aan kunnen doen, met dat knopje. (1.5 jaar oud)

Edwin17 24-10-2007
Geschreven voor: Philips HD6141/80

De pan enkele maanden in gebruik gehad, toen ging de aan/uit knop los waardoor de draden bloot kwamen te liggen en de pan steeds aan en uit ging .
Deze werd ter reparatie naar de Philips verzonden.
Uiteindelijk pás na een week of 8 werd duidelijk dat de pan niet meer gerepareerd kon worden.
Dus ik kon een andere pan uitzoeken.
Ik koos hetzelfde model om het gebruiksgemak.
Nu na 4 maanden hetzelfde gelazer.
Ik heb nog niet eerder zulke rotzooi gehad als dit model.

MJ Heezen 21-09-2007
Geschreven voor: Philips HD6141/80

Wat een slechte frituurpan is dit binnen 3 maanden maakte de aan/uit schakelaar al lichte kortsluiting 1 maand later was de aan uit knop al in de behuizing verdwenen.
Als je de deksel omhoog doet om het mandje eruit te kunnen halen valt alle condensvocht over de elektronica in de pan heb deze binnen een half jaar weg kunnen gooien.
Voor mij geen Philips meer was heel erg stom van mij om de bon niet te bewaren want de garantie kon ik wel op me buik schrijven.

John011 01-07-2007
Geschreven voor: Philips HD6141/80

Een jaar in bezit. wordt gemiddeld 1x per week gebruikt, en voldoet daarvoor prima. Ik heb wel het idee dat bij de pannen met een koude zone, dit ten koste gaat van de inhoud. Ik vind het maar een erg klein mandje. Verder goed. Buitenkant wordt niet te heet en de patatjes lekker bruin. Erg makkelijk dat je alles in de vaatwasser kan doen!

Henry-Luc 03-04-2007
Geschreven voor: Philips HD6141/80

Onze pan was binnen het half jaar kapot: Schakelaar aan de achterkant op de friteuze was stuk. Niet te repareren. We mochten een nieuwe uitkiezen.

Overigens slechte constructie: Tijdens het vullen of legen van de friteurpan drupt het condenswater zo in de schakelaar en de temperatuur regelaar. Ronduit gevaarlijk. Ben ik niet gewend van Philips. Vorige frituurpan van Philips was 8 jaar meegegaan.

Kees Hoogendijk 03-01-2007
Geschreven voor: Philips HD6141/80

Kleine friteuse met koudezone. Werkt goed, maar er kan niet zoveel tegelijk
gebakken worden. Warmt snel op, bakt goed, weinig geur. Kan in de vaatwasser,
al maakt die niet alle olieresten goed schoon. Er blijven akelig taaie resten
over, net rubber.
Probleem: schakelaar ging na een jaar spontaan kapot omdat de zeer kleine
fragiele puntjes waarop het knopje draait waren afgebroken. De winkel verkocht
ze niet meer en gaf het geld terug, nadat Philips hem niet meer wilde
repareren.

Sandra2006 15-01-2006
Geschreven voor: Philips HD6141/80

Wil even een opmerking plaatsen dat deze friteuse wel vaatwasbestendig is, dit
staat verkeerd vermeld.

Verder werkt de friteuse prima